Zbor de lux cu noile scaune de dormit hibrid

Publicitate

Simba creează scaune de avion speciale pentru zborurile internaţionale.

Zbor de lux cu noile scaune de dormit hibrid
Publicitate

O conversaţie cu fotbalistul Gareth Bale a dat naştere ideii noilor cabine de avion Air Hybrid marca Simba, care sunt concepute pentru a crea „mediul optim de dormit” acelora care au un program de călătorie solicitant.

Simba, o companie de saltele, a proiectat cabinele sub formă de pat pentru a le oferi celor care călătoresc cu ochii înroşiţi de oboseală, un somn liniştit şi neîntrerupt. Potrivit companiei, unele discuţii cu fotbalistul echipei Real Madrid, Gareth Bale au fost cele care au folosit drept catalizator pentru noul design.

„Când l-am întâlnit pentru prima oară pe Gareth, el a emis o provocare la care nu ne-am mai gândit până acum - ce se întâmplă atunci când ai nevoie de un somn bun, dar nu poţi ajunge acasă în patul tău?” a comentat co-fondatorul Simba, James Cox.

Zbor de lux cu noile scaune de dormit hibrid

„Air-Hybrid este soluţia noastră - un design care este la fel de confortabil ca şi saltelele de care se bucură clienţii noştri acasă”. Pe o perioadă de şase luni, compania a avut ca ţel proiectarea unui pat care să identifice cu şi să răspundă la mişcările corpului uman.

Salteaua în sine este alcătuită din 2500 de arcuri împachetate, de tip bi conic cu mici buzunare individuale şi straturi receptive din spumă cu memorie, ambele oferind suport personalizat şi reglare a căldurii. Ajustările automate întind scaunul la o poziţie de „gravitaţie-zero”, despre care se spune că simulează imponderabilitatea şi micşorează presiunea spatelui şi a coloanei vertebrale, îmbunătăţind în acelaşi timp circulaţia.

Patul ar fi înconjurat de ceea ce Simba descrie ca fiind un „eco-sistem de somn”. Aceasta include iluminare ambientală programabilă, pulverizator de parfum şi senzori care monitorizează zgomotul, temperatura, lumina, umiditatea şi particulele de aer.

Zbor de lux cu noile scaune de dormit hibrid

„Călătoria excesivă pe linie aeriană transformă somnul consecvent într-o adevărată provocare, exacerbare, în cazul sportivilor precum Gareth, care sunt mereu în mişcare”, a continuat Cox. Cercetările de la Universitatea Stanford au arătat ca somnul amplificat poate afecta în mod direct performanţa pe teren. Pentru un jucător ca şi Gareth, care concurează în numeroase amenajări interne, europene şi internaţionale, pierderea somnului ar putea duce la extenuare, care în schimb va stimula creşterea nivelului de cortizol (hormonul de stres).

„Acest hormon creşte riscul tensionării şi încordării, afectând simţul atletului de a-şi poziţiona membrele şi de a percepe puterea, ceea ce poate provoca leziuni cum ar fi entorse ale gleznei.”

În timp ce Cox şi Bale consideră că revoluţionarul scaun poate îmbunătăţi performanţa generală pe teren, au unui sportiv de talia lui Gareth, compania se află, de asemenea, în tratative cu alte companii aeriene comerciale şi private, intenţionând să lanseze cabinele Air Hybrid pe plan internaţional.

Zbor de lux cu noile scaune de dormit hibrid

„Reacţiile la prototip au fost atât de pozitive, încât am demarat discuţii cu mai multe companii aeriene comerciale şi private”, a declarat Cox. „De asemenea, am început să luăm în considerare posibilitatea adaptării tehnologiei noastre la alte tipuri de transport, inclusiv la transportul feroviar”.

O serie de companii concurează pentru realizarea unei călătorii cât mai confortabile pentru pasageri, invitând designerii să creeze cabine cât mai asemănătoare „patului personal”.

În acelaşi timp, alte companii încearcă să maximizeze capacitatea unei aeronave, creând o serie de locuri etajate.

Publicitate
Alte articole
Nu a fost de ajuns, vreau să mai învăţ!